Regulamin sklepu internetowego

 

§1
Postanowienia wstępne

 

1.     Biuro Podroży Travelmore.pl dostępny pod adresem internetowym www.travelmore.pl prowadzony jest przez Dominikę Kozłowską i Katarzynę Drelak reprezentujących działalność́ gospodarczą pod nazwą "TRAVEL AND MORE" BIURO PODRÓŻY S.C. DOMINIKA KOZŁOWSKA, KATARZYNA DRELAK, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9721170820

 

2.     Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość́ za pośrednictwem Sklepu.

 

§2
Kontakt ze sklepem

 

3.     Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@travelmore.pl

 

4.     Numer telefonu Sprzedawcy: +48 618227011

 

5.     Numer rachunku bankowego Sprzedawcy (na terenie Polski) MBANK 95 1140 2017 0000 4702 0735 1101

 

6.         Numer rachunku bankowego Sprzedawcy dla zagranicy:
 nr rachunku w formacie IBAN:

MBANK PL 37 1140 2017 0000 4412 0132 3708
Swift code: BREXPLPWXXX

 

7.     Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

 

8.     Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10:00-16:00 od poniedziałku do piątku.

 

9.     Dla sprzedawcy priorytetem jest jak najszybsze zrealizowanie zamówienia Klienta.

 

§3
Wymagania techniczne

 

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

 

1.     Urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową typu Google Chrome, Safari, Fire- fox, Internet Explorer.

 

2.     Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

 

3.     Włączona obsługa plików cookies.

 

§4
Informacje ogólne

 

1.     Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

 

2.     Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania konta.

 

3.     Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto

 

4.     Usługi turystyczne nie podlegają zwrotowi. Po pobraniu nie przysługuje 14-dniowy czas na odstąpienie od umowy.

 

5.     Klienci mogą odstąpić od umowy sprzedaży produktów z naliczeniem kosztów zgodnymi z warunkami uczestnictwa danego organizatora, od którego usługa pochodzi. Warunki uczestnictwa są każdorazowo podpięte pod zamówienie.

 

§5
Zasady składania Zamówienia

 

W celu złożenia Zamówienia należy:

 

1.     Znaleźć wybraną ofertę.

 

2.     Zapoznać się dokładnie z opisem oferty.

 

3.     Wypełnić dane uczestników zgodnie z dokumentem tożsamości wymaganym na danym kierunku wakacyjnym.

 

4.     Sprawdzić ważność dokumentów tożsamości i obowiązujące przepisy wjazdowe do danego kraju.

 

5.     Przeczytać warunki uczestnictwa i ubezpieczenia widoczne w procesie rezerwacji.

 

6.     Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie

 

§6
Wykonanie umowy sprzedaży

 

1.     Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą formularza rezerwacyjnego.

 

2.     Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do re- alizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co naj- mniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

 

3.     W przypadku wyboru przez Klienta:

 

1.     płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności po dokonaniu rezerwacji oraz opłacenia go przez Przelewy24. Produkt zostanie wysłany do zamawiającego, gdy Sprzedający otrzyma należność na konto.

 

§7 Postanowienia końcowe

 

1.     Umowy zawierane poprzez Biuro podróży Travemolre.pl zawierane są w języku polskim.

 

2.     Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest:
zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

 

3.     W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obo- wiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

 

4.     Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

5.     Reklamację będą rozpatrywane indywidualnie po zgłoszeniu na adres mailowy podany w zakładce kontakt na stronie www.travelmore.pl